18 Ağustos 2012 Cumartesi

avrupa hayalim

şimdi dünyamı düşünürsek...yani dünyaya geldiğim yeri emekleri sınırsız ama hayalleri sınırlı insanlar... hayalleri sınırlı derken hep toplum baskısı görmüş hep emektar olmuş hiç hak ettiğini almamış ama hep çalışmaya devam etmiş... para kazanmak için verdikleri emeğin yorgunluğu ile harcamayı unutmuş insanlar... ailem de öyleydi.. harcamaya ya vakit yoktu ya da para yoktu... öylesi dengesiz bir hayatta tabii ki ben doğuyordum önceleri onlar gbi olmam gerekiyor sanıyordum..yani çocukken sonra babamın bir sabah beni bulutlara götürmemesinin sebebinin benzin azlığı olduğunu duyunca değişiyordum... değişiyor ve okuyor okumaya devam ediyordum... küçük bir çocuk için gezip görmek isteği çok normaldir... işte böyle bir hayaldi ilk başlarda.. ama sonraları....  bir tutku halini aldı bu benim için...  ve şimdi sabah başlıyorum...19.08.2012 bu bir başlangıçtır....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder