26 Aralık 2012 Çarşamba

artik su avrupa nasildi.... yazilmali... ilk gun.....

evettt ilk gunden baslayalim... eda`m avrupanin bana verdigi ilk melek... merak ettiniz degil mi... aslinda suradan baslayalim...annemlerle oyle gereksiz oyle buyuk bir kavga ettim ki evden cikmadan... ardima bile bakmadan kactim...kactim diyorum cunku kactim.... neyse ucakta tum yolculuk boyunca aglar mi bir insan... ilk ama son olmamasini diledigim bir yolculuk... yazin yasadiklarim.... kanser miyim degil miyim.... ve platonik aptalca bir ask... vardi yoktu arasi bir sey... ne oldugu belli olmayan bir adam... eda... ben amsterdam a gelmisim dil bilmem yol bilmem tek yanimda olan temiz kalbim... eda bir gun once facebook tan beni eklemisti...didimin didisi biri... 21 yasinda bir kiz,,,, amsterdamà girer girmez geldi beni aldi,,, aaa fotografini paylasayim hemen.... ben nerden bilirdim hollanda da marketlerin 6 da kapandigini...eda bana ekmek yemek recel... hepsini aldi... tabii o sinirle evden cikarken ben telefonu da almadim yanima...  eda telefon da aldi... bir insan nasil hic tanimadigina bu denli iyilik yapar....melekse...neden olmasin... cok yorgundum ve uyudum...evde bir melek varken.... rahatcana uyudum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder