6 Ağustos 2012 Pazartesi

cemal süreya/ ve kahvaltı sevdam

"yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem
ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı"   cemal süreya.
 dostlarımla sabah kahvaltılarını severim ben, yurt öğrencisiyim cumartesi ve pazar sabahlarıoda arkadaşlarımla kalkarım=) dans ederiz kahvaltımı yaparım =)
kimi seversem çok onla en az bir kez uzuuuun kahvatılarım olmuştur... dedikodularım; maceralarım; dertlerim; çünkü sabah zihni boştur, günün başlangıcıdır ben de sabahları çok severim.... nasıl başlarsam öyle geçer ya günler ben bu yüzden pazar kahvaltılarını severim.... hiç bir zamn pazartesi sendromu yaşamadım ama pazarları tabii ki başka severim=)
 

yukarıdaki dizeleri tekrar okumanı istiyorum okuyucu.... çünkü cemal süreya nın en az diğer dizeleri kadar beni anlatan dizeler bunlar =) cemal süreya ki her dizesinde beni anlatan bir kahramandır c.s. isminden attığı y harfini annem ve babam benim için tutmuştur hatta =) aYten olmam biraz da cemaldendir..... tuğba ile ilk yakınlaştığımız gün elma çayı içtiğimiz o gündür, arkadaşlığımız ilk o gün filizlenmiştir... şimdi dünden daha iyiyiz hepp =) kimlerle kahvaltı yapmadık ki; kaanamcam, tuğba, derya, sıla, eren, erhan, adil, emre, eray, olgaç, ayça çiğdem, sultan, gökay, yağmur, annem babam, hande, gözde, tuna, nurten, arzu... daha nice sevdiklerim  erhan gelir aklıma bu konuda en çok ona üzülürüm=(  belki olması gereken buydu ama dostluğumuza yazık ettiğimize üzülürüm... benim kadar onun da suçu vardı oysa... bugünlerde ben hayallerimin peşinden koşarken o kimbilir nerede? haber bile alamazken hatta kimsye soramazken özlerim arada eski bir dostu... neyse  ben derim ki kimi çok severseniz en az bir kez sabah erken uyanın kahvaltı hazırlayın ona... cemalin dediği gbi.... "kahvaltının mutlulukla ilgisi olmalı"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder