4 Ağustos 2012 Cumartesi

t.u/a.y.

şimdi turgut'un bu söylediklerini düşündükçe aklımdasın sen; belki sana göre pek de bir anlam ifade etmiyordur. belki benim farkımda bile değilsin, peki derviş in dedikleri, beni aşık eden peki yarin aşkı mı? mecnun'u mecnun yapan leyla mı? gerçekten haklı mı? peki  aşk ölümlü mü? ölümlüyse başka bir boyutta başka bir adamla mı olacağım? gerçek aşk yok mu? seni nasıl seviyorum ben, onlarca senelerdir aşk var sevgi var peki neden ilişki için onlarca tanım yok, neden? kahverengi saç boyasının bile 450 ye yakın tonu ve her tonun bir adı varken, neden aşk ve sevgi? hoşlanma? neden başka türü yok bu sevgi sözcüklerinin? peki ben seni aramaz soramazken senin okuduğum bir twitter güncellemen nasıl beni bu denli mutlu edebiliyor, bir yerde ve yaşıyor olduğuna nasıl bu kadar sevinebiliyorum,cümlelerin nasıl terletiyor, bu ne peki?  benim senden vazgeçişim peki aşktan mı vazgeçmek? acaba bittik mi? başlamadan? cidden vazgeçmek için mi attım o mesajı, var mı dönüşümüz? peki sen beni nasıl sevdin? neydim senin için, soramamışken bile sana? bakışların peki sahte olabilir mi peki? yoksa korkar mısın sen de benim hoyratlığımdan? sen de merak ediyor musun nasıl olduğumu peki sen de soramıyor musun kimseye? bazen olur olmadık aklına geliyor muyum peki? sesin soluğun çıkmazken!!!!!  çok sessiz kaldın; peki o zaman ben de senden vazgeçiyorum senden!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder