2 Ağustos 2012 Perşembe

yaşar usta( mado)




doktora gitmek içn annemlerin başımın etini yemesi üzerine biletimi e kızkardeşimi yanıma alıppp =) sabahın 7 sinde düştüm yollara=) artık doktor yüzü görmek istemediğim doğruydu=) 9 da adanada'dan bindğim otobüsle11 de maraştaydım seçtiğim fotoğrafları koyacağım şimdi,  yaşar pastahanesi; kafedo; ve kuzu  şiş yediğim o yerler mükemmel=) en az bir kez daha gideceğime söz verip ayrıldım maraştan =) kafedo daki dondurma ikramı; nasıl şıktı... yaşar'da sadece sade dondurma ikram ediyorlarmış ben tabii dondurma istedikten sonra neden hemen gtti bu adam diye söylenmeye başladım; dondurma sade verilirmiş; üstüne antep fstgı atmşlardı ve mutluydu dondurmammm=)  ben derim ki en az bir kez sıcakta hiç üşenmeyin maraş a gdinn=) maraş ta havaalanı var zaten; gerçi şöyle anlatayım tek kapılı bir uçak ve otobüs gbi bir şey=) olsun ama uzaktan gelecekler için söylüyorummmm; küçük bir yer maraş; bir dağın eteklerine yerleştiği için bakınca her yere odaklanabiliyorsunuz=) ve oldukça fazla da camii var hatta bir tanesi 10.000 kişilik falanmış=) şaşırdım =)  maraş kalesi  eminim akşam daha güzel olurdu ama biz gündüz gittiğimiz için ben pek akşam tadını bilmem maraş'ın=) sıla kaldı aklımda maraş tan arda kalan... =) ve dövmeci sevgilisi deniz=) ve sıla her zmanki gbi mutlu olmaya devam etttt=)  şoklanmış dondurmamızı da alıp eve geldikkk =)  saatlere göre değişen şoklama ile dondurmayı saatlerce muhafaza edebiliyorsunuz hem de dolaba gerek duymadannn =) yaşar usta ellerine sağlık! mado ömrümün bir yerinde hep ol=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder