3 Ağustos 2012 Cuma

peki aşk?

sevgi neydi sevgi emekti; sevgi iyilikti diyerek başlamak istiyorum yazıma.... alyazmalım( ki hayatımda gördüğüm en mükemmel filmlerden biridir kendisi) peki nerede o iyi insanlar; emekçiler, ya da herkes iyi mi aslında? herkesin içindeki o iyiyi ararken; arayan gerçekten iyi insanlar yorulmazlar mı? ben yorulmadım, peki ben nasıl iyiyim, bazen hiç keyif almadığım halde dostlarım için elimden geleni ardıma koymam ben; hep iyi enerjiyi ararım, bazen gerçekten keyfim yoktu kötüyümdür, ama beni arayan dertli dostuma yol gösteririm... ama aşk? kaç kişi oldu ki hepi topu? 4 ilki zaten ilkokul, sonra lise, sonra üniversite.... hepsinin arasında da yıllar var, yaramı mı iyice iyileştirmiştim yoksa, peki gerçek aşk yaraları geçer mi?....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder