23 Temmuz 2014 Çarşamba

Bi adam

Bi adam diliyorum ki... Pesimden kosup benle dunyayi dolanacak/ ya da beni pesinden kosturup dunyayi dolastiracak... Dunyayi tanidikca taniyip sevecegim bir adam/beni sevip beni anlayacak benden hic vazgecmeyecek bir adam... Ki hayatim boyunca onunla eglenebileyim/ evdeki bulasiklari yikarken hic konusmam yanimda olsun yeter/ ama dunyayi gezerken bir gölü izleriz ya birlikte/ bulasik detayini unuturuz... Göl oluruz/ dag oluruz/ vadi oluruz/ yeri gelir okyanus oluruz bir kita oluruz.... Bir zengin ulkede isci oluruz karintokluguna calisiriz/ bir fakir ulkede kral-kralice bizmisiz gbi yer icer egleniriz/ gezdikce daha bir ayten ayten olur kendince/ daha bir sen olursun/ Bir siirde geceriz belki/ ama biz birlikte belki bir dunya oluruz/ dunya bizim/ biz dunyayiz/ kesfetmek icin cikariz yola her seferinde.... Sabah düsleri/ 24.07.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder