12 Haziran 2012 Salı

adi dünya işteee

ben de bir aşk var...şimdi yine var, hadi gel gidelim diyemediğim her zamanki gbi içime attığım oralı olmadğım benim için uygun olmadığını bildiğim.... nasıl uyuduğunu bildiğim, bazen hep yanımda bazen de yanımda olsa bile sanki kilometrelerce uzağımda olan biri var benim hayatımda yeterince acı çekmemişim gibi...... sevdiğim için artık o kadar çok acı çekiyorum ki acıya duyarlı oldum çıktım maalesef... o yatakta uyuyor belki şimdi hiç farkımda bile değilken ben için için sızlıyorum onun için...kimsenin bilmediği duymadığı bence hiç de duymayacağı çünkü sen benim için değilsin ben de senin için doğru kişi değilim, dedim derdim yine olsaaa... umutsuz yaşadım ben hep belki yine öyle olur.... sanrım bir önceki cümlede fazla olan belki sözcüğüdür... şimdi oturmuş içten içe gülüyor ve kalbimi dinliyorum... susuyorum ben nadir susarım ama belki de riskli olan budur.. ben sanırım riskin dibindeyim........ http://www.youtube.com/watch?v=xulXi4jwGis&feature=fvwrel  uyumuyor ben uyumayınca....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder