27 Mayıs 2011 Cuma

fethiye ve bir kadına hep destek tam destek :)))

dersim olsa sabahın 7sinde kalkmam vallaha ama bu sabah 7 de kalktım ve hazrlandım hasta olmama rağmen yollara düştüm... yolculk fethiye ye... nedense hiç anlatılası değil ama herkes bilsin diye anlatılmalı... adını bile bilmediğim o kadın belki de ona fatmagül desem sizin aklınızda birşeyler belirir... evet fatmagül ün suçu ne? olay aynı bokun larciverti... :( ... sene 2007 kadın sevgilisinin yanına gidiyor ve sevgilisi ilaçla kadını uyutup yaklaşık 8 erkek aralarında baba oğul da var tecavüz ediyorlar.. kadın bu olayın şoku ile geçici bilinç kaybı yaşıyor... tecavüz edenler muğla baro başkanının tanıdığı; mahkemede tecvzcüleri baro başkanı savunuyor... (bugün bizzat orada olup yuhladım)... sene 2011 hala dava sürüyor ve hala tutuklama emri yok çünkü kadının bilinci yerine gelip de adli tıptan evrak aldıgında hiç bir fiziksel bulgu kalmamıştı... zor şeyler bunlar... anlatılmayası dememein sebebi bu işte... ama insanlar yaparken hiç de utanmıyorlar.. yüzünü kapatrken bugün baro başkanı aklıma erhan ın söyledikleri geldi: "hiç insanları öylece izledin mi" evet bugün baro başkanını izledim ve hiç de güven vermedi... o sıcakta saatlerce mahkeme kapısında kaldım.... sosyalist feministlik kavramının bana uygun oldğunu öğrenirken öğrendiklerimin teoride kalmaması gerektiğini düşündüm... sıcakta vazgeçmeyi düşündüm ama mor giymiş onca kadın arasında bakarken etrafıma.... güzel duygular hissettim sonra duygusal bir gün olduğu için bol bol ağladım.... ve yine isyanlardayım...kaldırdım başımı göğe...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder